Office Carpet Aqsa Doublebonanza - RM1.00

Date Posted: 13-08-2019 10:56 AM    Location: jalan kebun klang, Klang, Selangor    Posted by: masturina azwa    Views: 632 times
Share |
Description

PROMOSI KARPET PEJABAT #WESAVEYOUSAVE KINI KEMBALI LAGI!! CEPAT CEPAT SEMENTARA STOCK MASIH ADA!!

Anda masih mencari tempat sesuai dan kualiti terbaik untuk mengubahsuai pejabat anda ? tak usah bimbang!! semestinya #alaqsacarpets adalah pilihan yang sangat terbaik untuk anda!


Al-Aqsa Carpets menyediakan pelbagai jenis karpet pejabat untuk kegunaan pejabat anda. Datang dengan pelbagai jenis dan warna, dapat memenuhi kehendak dan konsep pejabat anda. Selain itu, kami juga menyediakan pengubahsuaian pejabat dengan harga budget, khusus untuk pejabat yang baru mahupun lama.

Apa tunggu lagi ??? Mari datang terus ke cawangan kami untuk dapatkan produk kami sementara stock masih ada. Stock sangat terhad, dapatkan sebelum terlambat! Anda juga boleh menghubungi salesperson kami sekarang!

PRO ALAQSACARPETS : HASHIM

E-mail:[email protected]
Watsapp link:http://www.wasap.my/+60162751457/


LOKASI KAMI :

Factory Outlet Store: Desa Latania, Shah Alam


WEBSITE :

https://www.alaqsacarpets.com
https://aqsaonlinestore.com.my

#alaqsacarpets #aqsafloor #aqsa #renovation #vinyl #vinylflooring #flooring #cheapprice #alaqsacarpets #visittoday #officedecor #officerenovation #homedecor #murah #installation #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #innovation #viral #sales #yearendsale #interiordesignerchoice #WESAVEYOUSAVE #pospercuma #decorrumah #DOUBLEBONANZA