Vinyl Lekat - RM2.50

Date Posted: 23-05-2019 11:50 AM    Location: Jalan Kebun, Klang, Selangor    Posted by: suresh rostam    Views: 1081 times
Share |
Description

UBAHSUAI LANTAI KEDIAMAN DENGAN MUDAH, PANTAS DAN JIMAT!

Memasang vinyl sememangnya menjadi trend di Malaysia. Lebih jimat, murah dan pantas untuk mentransformasi ruangan yang membosankan kepada lebih moden dan cantik. Senang sahaja pemasangan lantai vinyl ini. Jom kami di #alaqsacarpets ajar!

1. Barang yang diperlukan adalah double sided tape, pisau, pembaris dan pita pengukur.

2. Sebelum pemasangan, pastikan kawasan ruangan anda tiada sebarang kotoran seperti habuk atau sampah. Pastikan permukaan anda dalam keadaan rata, tiada sebarang lubang atau retakan yang dalam. Permukaan yang rata dan baik membuatkan pemasangan lebih mudah, pantas dan hasil yang cantik.

3. Mulakan pemasangan double sided tape dari penjuru lantai, jarak yang disyorkan adalah 1 kaki atau 1.5 kaki.

4. Buka penghujung double sided tape, tetapi buka sehingga hujung, biarkan separuh sahaja. Letakan plank vinyl secara pelahan-lahan dan tekan sehingga lekap sepenuhnya.

5. Pastikan jarak selang-seli untuk efek yang lebih menarik. Untuk lapisan kedua, ukur dan potong plank, potong separuh sahaja dari saiz asal. Dan tampal, pastikan tiada ruang atau gap antara plank lapisan pertama.

6. Ulang step ke 4 dan ke 5 secara berselang-seli untuk keseluruhan ruangan anda.

7. Sapu atau mop dan siap! semudah abc bukan? Ruangan anda akan lebih eksklusif dan moden tanpa mengeluarkan belanja yang besar.

Kini dengan promosi #WESAVEYOUSAVE & #POSPERCUMA anda akan dapat penjimatan berganda! MURAH! Murah jadi lebih MURAH! Dapatkan barang berkualiti tinggi dengan harga kilang! Datang terus ke cawangan kami atau hubungi salesperson kami untuk maklumat atau pembelian.


#alaqsacarpets #aqsafloor #aqsa #renovation #vinyl #vinylflooring #flooring #cheapprice #DIY #visittoday #officedecor #homedecor #murah #installation #officecarpet #bestcarpet #innovation #viral #WESAVEYOUSAVE #pospercuma #decorrumah #viral #ig_malaysia #house #promotion #promosi #sales #WESAVEYOUSAVE #SALE