Wel Pro Program Diet - RM110.00

Date Posted: 06-03-2017 11:42 AM    Location: NIBOG TEBAL, PENANG, Pulau Pinang    Posted by: syafa    Views: 288 times
Share |
Description

Apa itu Wel Pro?
Wel Pro adalah di ambil daripada singkatan nama "Weight Loss Program". Untuk makluman sis, Wel Pro bukan sekadar produk malah ianya satu program lengkap pengurusan berat badan.
Ianya memerlukan komitmen dan nekad oleh pengamal-pengamal diet Wel Pro yang betul-betul serius ingin menurunkan berat badan.
Hasil kajian yang dibuat ke atas pengamal-pengamal diet Wel Pro kesan yang di lihat adalah penurunan sehingga 2-4kg dalam tempoh seminggu tanpa meninggalkan rutin harian seperti sarapan pagi,tengah hari dan malam.
Konsep diet yang diamalkan di dalam program diet Wel Pro adalah konsep "metabolic diet" atau "ketogenic diet".Mengikut kajian oleh Dr Goerge Cahill & Dr George Blackburn daripada Havard Medical School konsep yang di amal adalah paling baik dan selamat jika dibandingkan dengan lambakan produk slimming di luar sana tanpa kajian saintis.
Wel Pro Soy Protein Mixed Drink juga di perkaya dengan agen pembakaran lemak secara termogenik iaitu halia,kulit kayu manis,garcinia combogia & guarana.
Ianya membantu mempercepatkan lagi proses penurunan berat badan walaupun dalam waktu period bagi wanita yang bermasalah dengan hormon.

WHATSAPP 016-9242886