WELPRO Program Selim 2016 - RM110.00

Date Posted: 10-11-2016 05:00 PM    Location: Parit Buntar, Parit Buntar, Perak    Posted by: syafa    Views: 485 times
Share |
Description

Wel Pro adalah diambil daripada singkatan nama "Weight Loss Program". Untuk makluman sis wel pro bukan sekadar produk malah ianya satu program lengkap pengurusan berat badan.
Ianya memerlukan komitmen dan nekad oleh pengamal-pengamal diet wel pro yang betul-betul serius ingin menurunkan berat badan.
Hasil kajian yang dibuat ke atas pengamal-pengamal diet wel pro kesan yang dilihat adalah penurunan sehingga 2-4kg dalam tempoh seminggu tanpa meninggalkan rutin harian seperti sarapan pagi,tengah hari dan malam.
Konsep diet yang diamalkan di dalam program diet wel pro adalah konsep "metabolic diet" atau "ketogenic diet". Mengikut kajian oleh Dr Goerge Cahill & Dr George Balckburn daripada Havard Medical School konsep yang diamal adalah paling baik dan selamat jika dibandingkan dengan lambakan produk slimming diluar sana tanpa kajian saintis.
Wel Pro Soy Protein Mixed Drink juga di perkaya dengan agen pembakaran lemak secara termogenik iaitu halia,kulit kayu manis,garcinia combogia & guarana.
Ianya membantu mempercepatkan lagi proses penurunan berat badan walaupun dalam waktu 'period' bagi wanita yang bermasalah dengan hormon.
Untuk info lanjut, hubungi:
Hubungi / Whatsapp kod << WP >> ke 0169242886