Harga 3x Lebih Jauh Rendah Di Pasaran. Dapatkan Promosi Doublebonanza & Pospercuma - RM53.00

Date Posted: 23-11-2020 04:13 PM    Location: SHAH ALAM, Selangor    Posted by: azwakhaieri    Views: 338 times
Share |
Description

Lantai sudah nampak kusam & pecah? Ini lah masanya untuk anda ubahsuai pejabat ataupun kediaman dengan vinyl flooring. Dengan harga 3X LEBIH RENDAH, anda tak perlu keluarkan bajet yang banyak. Kualiti pemasangan juga lebih kemas & teratur dari pakar pemasangan Al Aqsa Carpets. Nak info lanjut? Ayuh singgah ke cawangan Al Aqsa Carpets sekarang di @alaqsafactoryoutletstore atau hubungi PRO VINYL sekarang.

Bagi yang tidak berkesempatan datang ke cawangan @alaqsafactoryoutletstore, anda juga boleh beli secara online! Jom ke aqsaonlinestore.com.my dan masukan kod HAPPYHAPPY dan anda berpeluang menebus diskaun dari kami! Diskaun dan pos percuma ke seluruh semenanjung Malaysia.

LINK:
https://aqsaonlinestore.com.my

SHOPEE
https://shopee.com.my/alaqsacarpets

LAZADA
https://www.lazada.com.my/shop/al-aqsa-carpets

PRO VINYL
IKRAM - 01110880150

#alaqsacarpets #aqsafloor #vinylcompressed #vinyl #vinyl2mm #vinylmurah #highquality #premium #vinylsticker #vinyladhesive #cheapprice #rumputmurah #officerenovation #homedecor #murah #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #pospercuma #decorrumah #AQSAGRASS #AQSAVINYL #TIKARGETAHAQSA #kitajagakita #malaysiacovid19