Karpet Tiles #aqsa Murah & Berbaloi - RM216.00

Date Posted: 11-05-2021 04:53 PM    Location: Blok 3-1-13, Pusat Dagangan Latania, Jalan Nagasari A 36/A, Desa Latania, Seksyen 36, 40470 Shah Alam, Selangor, Shah Alam, Selangor    Posted by: L #ALAQSACARPETS H    Views: 563 times
Share |
Description

KARPET TILES DARI AL AQSA CARPETS

KARPET TILES AL AQSA CARPETS, BARANG BERKUALITI TINGGI DENGAN HARGA KILANG
Boleh digunakan untuk ruang pejabat dan juga ruangan rumah! Mengapa anda harus memilih karpet jenis tiles untuk ruangan anda?

Kami telah senaraikan sebab-sebab kenapa anda HARUS memilih karpet tiles untuk ruangan anda!

1. Kos yang Lebih Rendah
Produk Karpet Tiles ini lebih tahan lama lagi dari mana-mana produk karpet lain. Karpet Tiles ini sesuai untuk ruang pejabat / ruangan rumah

2. Pemasangan yang lebih cepat
Kira-kira 20% masa pemasangan lebih cepat berbanding Broadloom Carpet / Karpet gulung

3. Mudah Dibawa Kemana Sahaja
Pembungkusan yg optimum terhadap produk ini menjadikannya lebih mudah untuk dibawa ke mana sahaja berbanding dengan Karpet Gulung. Menaiki Tangga dan Membelok di sudut 90 darjah bukan lagi masalah utama.

4. Kurang Pencemaran bunyi
Karpet jenis ini mempunyai ciri-ciri penyerapan bunyi yg baik dan penebat yg baik berbanding karpet tradisional.

5. Rekabentuk Interior yang Menarik
Warna dan corak tidak mempengaruhi harga; malahan corak yg terdapat pada karpet tiles ini amat disukai oleh pereka dalaman (ID) kerana konsep "minimalis" dapat diterapkan.

6. Kos Penggantian yg rendah
Lebihan karpet tiles semasa pemasangan boleh disimpan untuk kegunaan di masa hadapan jika berlaku kerosakan dan ia menjimatkan dari segi pemasangan semula berbanding karpet tradisional.

7. Sistem Mudah Alih
Jika anda berpindah pejabat/rumah ke tempat baru, karpet tiles ini masih lagi boleh digunakan semula kerana ketahananya, oleh yang demikian kos akan dapat dijimatkan.

Kami Mempunyai Pelbagai Pilihan Corak/Jenis/Warna mengikut kehendak anda.
hubungi Pro Kami untuk butiran lanjut

PRO CARPET TILES: IMRAN
http://www.wasap.my/+601110880204/CARPET.TILES.FB

Website:
https://www.alaqsacarpets.com/our-promos/
https://aqsaonlinestore.com.my/product-catego…/carpet-tiles/
#alaqsacarpets #aqsafloor #aqsa #renovation #vinyl #rumputtiruan #artificialgrass #flooring #cheapprice #alaqsacarpets #visittoday #officedecor #homedecor #murah #installation #officecarpet #bestcarpet #innovation #viral #interiordesignerchoice #WESAVEYOUSAVE #pospercuma #decorrumah #ig_malaysia #house #promotion #promosi