Showroom karpet terbesar di Lembah Klang! - RM1,490.00

Date Posted: 20-10-2022 05:05 PM    Location: Blok 3-1-13, Pusat Dagangan Latania, Jalan Nagasari A 36/A, Desa Latania, Seksyen 36, 40470 Shah Alam, Selangor, shah alam, Selangor    Posted by: Nadia Rahman    Views: 493 times
Share |
Description

Showroom karpet terbesar di Lembah Klang! Jemput datang ke cawangan Al Aqsa Carpets ya

Dapatkan pelbagai jenis karpet turki terbaik di pasaran eksklusif dari Al Aqsa Carpets. Di Al Aqsa Carpet kami mempunyai pelbagai jenis corak, warna dan ketebalan karpet turki untuk anda miliki dengan harga kilang. Dengan lebih 1001 pilihan, anda boleh datang sendiri ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store (AQSAFOS) atau Al Aqsa Pusat Penghabisan Stok (AQSAPPS) di Desa Latania, Seksyen 36 Shah Alam, Selangor. Anda boleh pilih, rasa, sentuh atau pijak pelbagai jenis karpet turki terbaik di pasaran di showroom kami.

Al Aqsa Carpets mempunyai 2 showroom iaitu Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store (AQSAFOS) atau Al Aqsa Pusat Penghabisan Stok (AQSAPPS) khusus anda peminat karpet turki. Showroom kami yang berhawa dingin, kemas, tidak berhabuk dan paling penting sesuai untuk kanak-kanak dan warga emas. Jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk datang sendiri ke cawangan Al Aqsa Carpets untuk merasai sediri kualiti dan servis terbaik di pasaran.

Jangan lupa dan lepaskan peluang keemasan ini. Anda boleh terus hubungi kami melalui WhatsApp, Website atau datang terus ke cawangan kami di Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store (AQSAFOS) di Desa Latania, Seksyen 36 Shah Alam, Selangor. Kami buka setiap hari (Isnin- Ahad) dari 9 Pagi ke 6 Petang. Jangan lupa follow media sosial kami di Shopee, Lazada, Facebook, Instagram, Tiktok, Twitter dan website kami.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai karpet masjid atau pemasangan karpet masjid -
1. Website - alaqsacarpets.com / aqsaonlinestore.com.my / aqsarugs.com.my
2. Whatsapp - 016-311 3960
3. Link - https://bit.ly/permaidaniaqsapps
4. Lokasi kami-
AL AQSA CARPETS FACTORY OUTLET STORE (AQSAFOS) & AL AQSA PUSAT PENGHABISAN STOK (AQSAPPS): Desa Latania, Seksyen 36, Shah Alam Selangor